Alla inlägg under juni 2012

Av Evita - 24 juni 2012 19:38

Rubriken säger allt!!!

Hoppas ni har haft en jätte revlig midsommar för det har jag haft!!   Nu ska jag skriva vad som har hänt under helgen: Vi fick gäster på torsdagen ochdå var vi ut med båte så vi fick ro lite men vi dog int, (vi hade int flytvästar) och  fredagen så var det ju midsommar så då blev det en jätte sen kväll lördagen med blev sen men vi hade jätte kul som fan! Idag for dom hem.    Nu måste jag sova för min kompis ska komma till mig imr å hon kommer från Vårdö. Nicka å Abby och jag ska fara och bada till knutnäs om vädret tillåter oss att bada.  Nu så tror jag att jag kommer att spy för jag har ätit för mycket ostbågar.    

Får si om jag kan få lite bilder från min kompis kamera. Det är en Canon D 600. Dom är jätte bra att fotta med!!

Jag får int köpa egen kamera.   Jag hade en kille som jag måste göra slut med för han är ihop med en annan!!!   Det känns så här just nu för det              God natt kanske bloggar lite till lite senare!!!   

// Evita     


Ps. Jag kommer att spy om jag int slutar att äta ostbågar.   Ds.

Av Evita - 19 juni 2012 02:07

Hej!!!!!! Jag har haft en blogg tidigare som jag har glömt lösenorde. :( Bloggen kommer att handla om mig, hästar, vänner, skola. Så nu har en vecka gått av sommarlov. :( Jag tog kreativ. Jsg kommer i B!! Vi är 21 st i klassen. Jag börjar i GHS= Godby högstadieskola. KoöäöäääöMin stora syrra sa till mig att vi skulle vara vakna till 3 eller senadd hon somna vid 12 halv eller 1. Jag är jäääääääätte pigg änu. Någon som vill gäst bloggas blogga skriv till mig så fixar jag det!! Saknar mit ex Samuel jätte mycket!! <3 Min bror Todd är med i Alandia Cup och dom har vunnit 4 matcher och förlorat två st ** // Evita god natt...

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

vad gör du helst på sommarlovet?
 badar
 simmar
 solar
 rider
 simmar och badar med hästar
 hästar
 andra saker

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
Juni 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards