Alla inlägg under juni 2013

Av Evita - 29 juni 2013 10:12

Pappa har köpt en kamera men den köpte vi på Ålands köp och sälj. Jag och han ska dela på den. De kommer bli kul. Jag gillar den allafall. Ja har sovit min första natt på stugan. Den var jävligt jobbigt. Får ju int se gull förens på onsdag. :( Jag har haft jätte kul hitils nästan... Ja på kik heter man nu förtiden "på smällen" efter att natta var här, vi hade sjukt kul och paratade med många. Nä nu ska jag börja fixa mig tills ja ska börja jobba med min bror eftersom min syrra har sjukt ont i hela kroppen. :( Nä nu så drar ja och skriver kanske i kväll... Om jag orkar

Av Evita - 29 juni 2013 09:45

Första kvällen i Gimo: 
Rolig, tråkig, hände ism här. Gick med syrran och kollade om de fanns en burk vid simhallen. Vidögd men hotade aldrig den så de var int kul men vi var glada eftersom vi hade roligt utom att de var blött. Så de slutade med att jag gick med skona i handen när vi skulle tbx till min farmor.


Onsdagen:
Simons student/examen och födelsedag.
De börjades med att man steg upp typ 9. Gick och duschade och fixade mig. Satte upp håret och gjorde som ja brukar håret. Har/hade en rosa klänning som ja kan använda som axelbandslös och vanlig med band. Så for man till Uppsala med gänget. De var sjukt kul att vara på examen. Kan göra om hela dagen, utom att ja int mådde så bra alls och att jag brände mig i solen... De va int så kul.  Men man blir ju brun iallafall ett tag... Sen fick man se tre hundar en 8 månaders valp, en liten hund och en jäkligt söt Schäfer <3 

Torsdag: 
Ja men fick Max sova 1,5 timme i natt. :( men de kan jag int göra åt. jag har blev sur för ja ville int fara då vi for. De belv o fara med 3:an hem. De var sjukt trångt på båten och de var varmt. Vi åkte hem tidiagreen de var tänkt att vi skulle åka på de. :(


Jag hade jätte trevligt, jag berättade int allt men de som man måste veta står.

Av Evita - 4 juni 2013 18:34

Ja nu e man på båten o har grymt tråkigt... Å försöker ringa folk men mobilen men de funkar int som de ska :(

Av Evita - 4 juni 2013 18:34

Ja nu e man på båten o har grymt tråkigt... Å försöker ringa folk men mobilen men de funkar int som de ska :(

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

vad gör du helst på sommarlovet?
 badar
 simmar
 solar
 rider
 simmar och badar med hästar
 hästar
 andra saker

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards