Direktlänk till inlägg 14 juli 2013

gjord i natt

Av Evita - 14 juli 2013 09:00

Ja den här gör ja nu i kväll frör jag kommer toligen int äns imr blogga så de blir två st inställada inlägg. när de hä kommer upp så har jag sjukt vaknat och ska vana till till halv 10 för man ska dra till stan och vara där kl 11. Sen blir de och simma på min sruga och sen bär de av att köra cross och hämta bror min. som är hos mitt ex. igår fick man en ny kille... Jag gillar de int så nu går jag i samma dumheter igen. Jag får höra många ord som ja hatar att höra som betyder mkt för mig som dom sätter in i fel meningar. säger int vad de är för ord. Jag har de jätte bra med dom hela dagaen kan jag tro och jag kommer nog blogg i kväll.  jag skriver de här för de står här och aklla får ta de på sina sätt så tar jag de på mitt sätt, jag har fått höra att jag ska sluta göra vissa saker som jag vägrar att sluta med. Puss Johan M (du vet vem du är) kul om du kollar den. Jag vill bara skriva de här snabbbt så jag får gå och lägga mig. Jag får stå ut med en i nästan 20 timmar. 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Evita - 14 juli 2013 15:00

en till tids intället. Nu borde jag stå i ett garage och jobba eller så är vi och simmar, (: Jag tycker de börjar bli kanska tråkigt, busat med Robin och Erik som vanligt. Jag har så jävla lätt att bli så jävla arg på alla... Jag ska göra en ska imr ...

Av Evita - 14 juli 2013 01:01

Ja nu är jag hemma tror jag, jag vet int alls var jag är mera. nä nu tar jag natt små ungar. God natt ett kort inlägg med tid instälningen. ;) ...

Av Evita - 14 juli 2013 00:28

Jag vill int prta mera om mitt liv de som hänt om jag int litar på den tilll 100% Jag har blitvit utsatt för mkt i  mitt liv så jag bryr mig int mera snart. För en vän försvann eftrer att man slutade skolan. Jag vaet int vad jag ska skriva, har så mk...

Av Evita - 8 juli 2013 13:00

 Polisen slår Lyris  oyoyoyoyoyoyoy Det finns en grupp i vårt land som kan skjuta eller slå dig min vän Utan att nått straff väntar sen, jo vi kallar dom polisen dags att ändra situationen. alla vet vad som sker men makten dom blundar och...

Av Evita - 29 juni 2013 10:12

Pappa har köpt en kamera men den köpte vi på Ålands köp och sälj. Jag och han ska dela på den. De kommer bli kul. Jag gillar den allafall. Ja har sovit min första natt på stugan. Den var jävligt jobbigt. Får ju int se gull förens på onsdag. :( Jag ha...

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

vad gör du helst på sommarlovet?
 badar
 simmar
 solar
 rider
 simmar och badar med hästar
 hästar
 andra saker

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards