Alla inlägg under september 2012

Av Evita - 30 september 2012 19:35

Idag har jag int gjort så mkt. ;) Jag var med Nicka, Kix, syrran o WilmzZ i fredags å vi var till stan. Jag köpte hår färg. Det blev blonda slingor. Å till Abby blev det lila. Todd skulle också färga å han skulle ha både två färger/blondering. :) Sitter via pappas mobil. Imr natt far jag till Finland å kommer hem onsdag morgon kl 5. Jag har tråkigt. Nu måst jag sova å packa mina saker å simklädena. Jag ska börja simma privat med någon som jag int kommer ihåg vad heter på måndagar. Så då blir trevligt troligen. Men nu ska jag se på tv en stund å sen sova. Bilderna är tagna i kväll.
God natt!!!!!!!!!!!!

Av Evita - 30 september 2012 19:34

Idag har jag int gjort så mkt. ;) Jag var med Nicka, Kix, syrran o WilmzZ i fredags å vi var till stan. Jag köpte hår färg. Det blev blonda slingor. Å till Abby blev det lila. Todd skulle också färga å han skulle ha både två färger/blondering. :) Sitter via pappas mobil. Imr natt far jag till Finland å kommer hem onsdag morgon kl 5. Jag har tråkigt. Nu måst jag sova å packa mina saker å simklädena. Jag ska börja simma privat med någon som jag int kommer ihåg vad heter på måndagar. Så då blir trevligt troligen. Men nu ska jag se på tv en stund å sen sova. Bilderna är tagna i kväll.
God natt!!!!!!!!!!!!

Av Evita - 30 september 2012 19:33

Idag har jag int gjort så mkt. ;) Jag var med Nicka, Kix, syrran o WilmzZ i fredags å vi var till stan. Jag köpte hår färg. Det blev blonda slingor. Å till Abby blev det lila. Todd skulle också färga å han skulle ha både två färger/blondering. :) Sitter via pappas mobil. Imr natt far jag till Finland å kommer hem onsdag morgon kl 5. Jag har tråkigt. Nu måst jag sova å packa mina saker å simklädena. Jag ska börja simma privat med någon som jag int kommer ihåg vad heter på måndagar. Så då blir trevligt troligen. Men nu ska jag se på tv en stund å sen sova. Bilderna är tagna i kväll.
God natt!!!!!!!!!!!!

Av Evita - 30 september 2012 19:32

Idag har jag int gjort så mkt. ;) Jag var med Nicka, Kix, syrran o WilmzZ i fredags å vi var till stan. Jag köpte hår färg. Det blev blonda slingor. Å till Abby blev det lila. Todd skulle också färga å han skulle ha både två färger/blondering. :) Sitter via pappas mobil. Imr natt far jag till Finland å kommer hem onsdag morgon kl 5. Jag har tråkigt. Nu måst jag sova å packa mina saker å simklädena. Jag ska börja simma privat med någon som jag int kommer ihåg vad heter på måndagar. Så då blir trevligt troligen. Men nu ska jag se på tv en stund å sen sova. Bilderna är tagna i kväll.
God natt!!!!!!!!!!!!

Av Evita - 28 september 2012 09:37

Jag hoppas det blir en trevlig dag idag med Kix, Nix o WimzZ. Vi ska till stan. Å handla lite. Jag kommer att fara fast pappa säger nej. Jag ska köpa hårfärg. Ska färga hårt när jag kommer hem. Todds kompis ska sova hos oss i helgen. Nu ska jag forsätta med engelskan. :) Trevlig dag!!

Av Evita - 26 september 2012 07:25

Det finns int mkt å säga om morgonen.
Alla som tänker kommentera så tänk före ni skriver.
Wilma har tagit ut bilden på oss. Å den blev bra. :)
Jag har en tröja som det står Ford fram och bak "Fuck you I drive FORD".
Kan lägga ut bilden som vi tog samtidig som klass fottot.
På måndagar ska jag simma privat.

Av Evita - 25 september 2012 15:02

Idag har man int gjort så mkt. I morse så hade vi Studiehandledning.

Av Evita - 23 september 2012 20:47

Detta inlägg blir bara massa bilder på allt möjligt. ;)

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

vad gör du helst på sommarlovet?
 badar
 simmar
 solar
 rider
 simmar och badar med hästar
 hästar
 andra saker

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4 5 6 7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19 20 21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
<<< September 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards