Alla inlägg under augusti 2012

Av Evita - 30 augusti 2012 22:11

Jag ligger å ser på tv. Jag var till Rickard. Han ringde å väckte mig kl 9. Jag villa ju sova men det fick jag int. Han steg upp 7 för hans mamma väckte han då. Det var ju mkt sova. Imr är det skola. :-( Måndagar vara kvar i skolan. :-( Tisdag börjar min simning. :-/ Onsdag vet jag inget. ;-) Torsdag simning. Fredag vet jag inget.
Lör-Sön venne.

Av Evita - 30 augusti 2012 08:11

Rickard ringde mig å väckte mig för nästan en timme sen å sa att han int kunna komma hit utan att jag måsta komma dit, så hans mamma kommer att hämta mig å jag hoppas att han själv kommer med. Jag kan int vara på fejjan, nu på ett tag, min mobil har frått spunk och är lite CP. Jag har en jobbig mobil. Vi ska fara in med den, om dom vet vad felet är.ä, jag vet int vad felet är. Jag kommer in på bloggen. Å allt. Jag vill int byta mobil isåfall en ny som funkar med internet. :-) hoppas ni får en trevlig dag.

Av Evita - 29 augusti 2012 22:34

Jag kommer att ha problem. Min pappa tycker att jag int ska använda hans mobil. Men nu när jag int kommer in på fejja så då måsta jag låna hans för dom andra vila int låna ut sina för jag måsta skriva en sak åt Rickard. Nu när jag var in en snabbis så på fejjan så hade jag två vänförfrågan. En från en kille å den andra från min gudmor, trodde aldrig att hon skulle bli en fejjare. Jo grattiz Linus på 8års dag i efterskott. Hoppas du kan få användning av presenten. Tror du fyllde föra helgen är int hundra. Hanns mamma var som min syrra när jag var liten, jag var bara med henne å hennes hästar. Erika jag saknar dig, Linus, Neo och Madde jätte mkt. Madde var en fux färgad shettis. Å kunna springa så länge. Nu betar du på dom gröna ängarna med Pricken å Erikas och alla andras hästar. Jag saknar tiden som var när jag var liten å fick vara med dig å Linus. Kommer ihåg när Linus var liten. Hsn var jätte söt å hade jätte mörk svart å hans hud var jätte brun tyckte jag. När Linus kom så då bläv jag väldigt arg på Erika för jag fick int vara med henne. Jag kommer ihåg att jag tog en nalle ur en av hennes gamla killars bil å sa "jag ska ha den annars får ingen den." Sen gav han den till mig. Det hade vart hans tror det var något sånt. Jag ligger i sängen å ska snart sova...

Av Evita - 29 augusti 2012 21:32

Jag vet int med mina bilder var alla är tagna dom är tagna lite överallt. Kommer att lägga ut några st å int alla

Av Evita - 29 augusti 2012 21:11

Imr blir det att vara med min älsking Rickard. Kommer att sova länge. Kom hälst vid 1-2 tiden. Då hinner vi vara tillsammans. Du får väcka mig om jag sover. Kommer att ha en trevlig dag för kvällen blir det att kolla på Zeb som ska spela med min älsking.
Jag sliper att plocka bär för jag har bären i frysen. :-) Jag skakar int nu.

Av Evita - 29 augusti 2012 08:18

Sitter på bussen med tre klasser. Min klass ska till nabben tydligen. Sitter med Annica. Jag kommer att ha en jätte trevlig dag... Jag har jätte ont i min hand å jag försöker pina min hand att skriva ett till inlägg. Tror det här är det sista för idag. Jag fick träffa älsking en snabbis men det var int länge.

Av Evita - 29 augusti 2012 06:18

Jag var med älskling hela dagen å på kvällen. Jag kommer att ha problem att hitta blåbär. Mina byxoar å röd/blå jag råkade sätta mitt knä där dom hadde tappat blåbär. Sen vet jag int vad jag gjorde men jag började att blöda på benet. Idag ska vi göra något som jag aldrig kommer ihåg. Ibland är jag en blonddin! Jag vann över rickard att jag är blond! Så jag är glad. Jag kommer int att få va med älskling idag, jag far till stan å älsking blir i Godby. Jag vet int om jag ska ta med något till min handled. Den värker å värker fast jag int har gjort någonting. Kan int böjja armen idag. Jag har iallafal int haft så jävla ont i natt. Det är värre idag än igår. Jag kommer att måsta ta det lite lungnare. Annars har jag väll int någon hand kvar ikväll. Hoppas jag int har ont i handleden hela dagen. Jag måst cykla upp till bussen varje morgon å samma hem på dagarna. Jag kan int skriva med höger alls idag. Får vara med älskling en stund sen till klassen sen till stan kl 9. Jag kan lägga ut en blid hur det såg ut när vi plockade blåbär. På bilden: träd:Annica. Wilma, Abby och Kix sitter på marken. Sen som int är med så är jag, Zeb och älskling. Zeb kom med för han vila det å Abby var å köpte kakor vem åt upp dom jo Zeb. Ska kanske få färga håret men då blir det två färger antingen svart över å lila under men det får vi se, om jag gör. Jag skakar jätte mkt på handen. Jag vet int vfö.
Hoppas ni int tyckte att det var mkt att läsa. Skönt att få skriva. Det tar en bra stund att skriva

Av Evita - 28 augusti 2012 07:06

Idag ska det bli bär plockning av hela slanten med Wimzz, Abby, Kix, Nix å min kille <3 Sen till han eftersom min bror tränar i närheten :-) Jag är ett vandrade lik sen. Igår så var jag med Wimzz, Nix å Kix så fick jag DAMP!!! Snart är vi i skolan.

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

vad gör du helst på sommarlovet?
 badar
 simmar
 solar
 rider
 simmar och badar med hästar
 hästar
 andra saker

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6 7 8 9
10
11
12
13 14 15 16 17
18
19
20 21 22
23
24 25 26
27 28 29 30
31
<<< Augusti 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards