Alla inlägg under oktober 2012

Av Evita - 31 oktober 2012 06:42

Nu har varit vaken sen 5:29 typ. Syrran är hemma o sover, hon kommer till Lunchen i skolan. Ska bli roligt å träffa mina skobiff/bff. Nu är jag och en kompis vänner o vet int om vi är Bff. Skön liten onsdag på er. Simmade igår, det gick int så bra.


Emilia Nylund <3 du vet o vi två vet
Cicci <3 Rickard. Alla Vet Det!!!!!!
Evita <3 ni vet, jag vet

Av Evita - 30 oktober 2012 14:09

Jag är i bussen. Ska/vill fara till stan o vara med en person o en annan person. Jag har jätte tråkigt. Idag var dagen bra. Hade roligt. Fysik provet gick åt ****** å kommer/tror jag blir underkänd. Hade int övat så mkt så. Kemi o Relgion prov nästa. Snart kommer syrran hem. Jag känner mig int pigg. Jag vill fara o simträna ist. Jag är jätte duktig nu. Jag kom ihåg att ta med laddarn till skolan för jag hade bara 15% kvar. Jag är int duktig på något, men mål det har jag men aldrig kommer det å hända mig. Jag är så duktig på det för jag har int den ork jag vill ha. Vill bli bättre på att simma Fjäril, Rygg och Crowl/frisim (stavning).
Det regnar mky å det är jätte kallt. :(

Av Evita - 29 oktober 2012 10:07

Har bonus nu. Bloggat i helgen det hann jag int med men. Det hände ism men endå så jag int hann skriva. Första lektion var sådär. Andra samma. Den här timmen är roligare. Två sista har vi slöjd. Pratade med Gustaf några gånger *host* slut på pengar på mobilen... Det är int mitt fel... Abby är i Finland, hoppas hon köper något till mig. :D Facebook appen funkar int. :( Det är jätte jobbigt. :( Vill till stan nu!!! Å var med en person... En som säger alltid "Du tänker så! Vem röstar tant på? Nazisterna. Det är så här jävla lätt tant Dom dumma eldar barn i stora ungnar. Dom snälla så fixar fred o så..." Känner du igen dig??

Av Evita - 27 oktober 2012 23:30

Fredags så for jag med mamma, Abby o Wilma till stan på kvällen för dom skulle till Finland med Hitta Hem.
Kom hem vid 1 kanske. Idag vaknade jag 9 eller 10 för mina bröder o Mattias skrek medans dom spelades musik å spelade på datorerna. Sen så for vi till Godby o tog ut lite pengar för pappa har köpt en bil så vi for dit å då var han int hemma. :( Sen gick jag till några som vi känner. Sen ringde mamma det är dags att komma hem.

Av Evita - 27 oktober 2012 23:30

Fredags så for jag med mamma, Abby o Wilma till stan på kvällen för dom skulle till Finland med Hitta Hem.
Kom hem vid 1 kanske. Idag vaknade jag 9 eller 10 för mina bröder o Mattias skrek medans dom spelades musik å spelade på datorerna. Sen så for vi till Godby o tog ut lite pengar för pappa har köpt en bil så vi for dit å då var han int hemma. :( Sen gick jag till några som vi känner. Sen ringde mamma det är dags att komma hem.

Av Evita - 24 oktober 2012 07:05

Nu är man på bussen igen. :/
Idag svamp prov som jag int har övat på. Har med gy kläderna idag.
Tack Cicci att jag får låna pappret av dig!!!

Av Evita - 23 oktober 2012 13:09

Snart så har slutat. Tråkigt. Har matte.
Hade Sth första, sv, bonus, Fysik, Kemi å nu matte.

Av Evita - 23 oktober 2012 13:09

Snart så har slutat. Tråkigt. Har matte.
Hade Sth första, sv, bonus, Fysik, Kemi å nu matte.

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

vad gör du helst på sommarlovet?
 badar
 simmar
 solar
 rider
 simmar och badar med hästar
 hästar
 andra saker

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Oktober 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards