Alla inlägg under november 2012

Av Evita - 23 november 2012 07:43

Som rubriken säger så har det varit en snabb vecka.
Måndags så var jag på bio. Tack Lovisa för en trevlig kväl då. Vad roligt det va att se en kusinen Erika.

Tisdag så var tråkig. Jag var med Wilma o Annica en stund. Sen åkte jag med Zeb o mamma hem

Onsdag så var jag, Abby och Annica till stan åkte buss hem sen stallet med Abby å borsta av två damm/leriga hästar. Vi hade jätte rolig som tur va. Jag kom på att dom kan bli rena. Lacky är vit på ett ställe å han blev vit. Tog tid men det ska det göra så.

Torsdag så var man till stan o gjorde lite saker... Åkte hem med mamma då.

Fredag: Sitter i stan å ska till BUP. Efter skolan stan igen. Eftersom jag ska ha en vän med mig hem. Så det blir en timme i stan sen ut hem.

Nu så orkar jag int skriva mer.

Av Evita - 19 november 2012 22:27

Ligger i sängen å äter chips, Rasse å dricker läsk. Gott som jag vet int vad. Nä nu ska jag fortsätta med att äta det

Av Evita - 19 november 2012 07:17

Nu har man suttit på bussen ett tag.
Jag är jätte trött, mår int bra. Vill vara hemma o sova. ...

Av Evita - 19 november 2012 07:17

Nu har man suttit på bussen ett tag.
Jag är jätte trött, mår int bra. Vill vara hemma o sova. ...

Av Evita - 18 november 2012 21:47

Fredagen: När man slutade så åkte man buss till krogen. Var där tills mamna ringde å sa att Abby o jag kommer å äter innan vi far till stan. Vi skulle på klass middag men så blev det int. Det slutade att vi två bläv sminkad ordentligt där. Jag skulle ha haft lysande naglar men det blev int så. Jag fick också äta, jag var jätte hungrig. Sen kom vi på att vi skulle ringa Wilma eftersom hon o Nix skulle in så skulle dom skulle få åka med oss, det slutade med att vi fick åka med dom in. Sen kom Gustaf dit eftersom jag/Annica skrev med han i bilen... Jag hade naglarna på å dom är ganska långa... Jag tycke att det var en jätte tevlig dag med underbara vänner. Kan göra helt klart om. Utom när vi var ute å röjjde...

Lördagen: Pappa tyckte att jag skulle stiga upp runt 9-10 tiden. Jag tyckte att det var lite tidigt men det tyckte int pappa. Sen for vi till Godby mässan. Pratade med Gustaf om dom skulle kosma, dom kom men det tog tid... Var med han hela tiden typ. Sen kom två andra underbara tjejer dit. Älskar er två <3 Jag vet int vad jag skulle göra utan er! !!!!!!

Söndag: bakat bröd. Gjort inget mer, dampat på mobilen. Den har fått något fel.
Orkar int skriva mer.

Av Evita - 15 november 2012 19:54

Måndags: första halva lektionen typ något som jag int minns vad heter men vad gör det sen Ge. Matte, bonus religion, slöjd. Var till hästarna med en kompis, sen som vanligt pratade med min kille. Fick veta vad jag fick i Religions provet 6.

Tisdag: Sthl, svenska, läsa, fysik, kemi, matte. Efter skolan for jag hem o pratade med han igen...

Onsdag: Matte, bonus, hissa för dom andra och för mig o Cicci Engelska, biologi prov på fiskar, två sista idrott.
Efter skolan var jag i godby, med Annica och wilma och gick runt där å så. Samma varje dag typ.

Torsdag: Läsa, svenska, bonus, ledig, hälsa, biologi. Samma idag igen...

Fredag: svenska, historia dubbel lektion, biologi, läsa, profil. Sen blir man kvar i Godby tror jag... För en ska man på 8D klassmiddag. Kommer nog bli roligt det. Sen till stan på Halloween sak, å så får man träffa älskling. Blir nog roligt det

:(

Av Evita - 12 november 2012 01:02

Skrev ett långt inlägg men sen tyckte min mobil nä jag vill int

Av Evita - 11 november 2012 18:38

Har haft en jätte trevlig dag med aj underbar kille. Först så var man till kyrkan sen hem en stund och sen till morfar. Sen ringde älskling mig å frågade var jag bor... Så var han här ett tag. Jag fick damp på familjen för man får int vara i fred med sin kille. :( Dom var på han hela tiden typ så jag gick där ifrån... Älskar dig <3

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

vad gör du helst på sommarlovet?
 badar
 simmar
 solar
 rider
 simmar och badar med hästar
 hästar
 andra saker

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards