Alla inlägg under maj 2013

Av Evita - 28 maj 2013 16:36

Nu när jag fick lära känna en person som betyder sjukt mkt. Jag har nästan slutat med de jag gjorde tidigare... Jag mår mkt bättre nu. Jag har börjat med att sluta bryr mig om dom elaka. Alla som int känner mig skaffa er ett jävla liv och sluta hacka på mig. Vad fan har ni med de o göra!? Jag har fan mera problem en ni kan tro!! Alla som tror ni vet hur jag e så tänk om lite, jag har förändras sjukt mkt på ett år... Jag har försökt bli en bättre människa. Alla har något problem... Jag har några som några vet, jag säger int vad... Jag kan int ta emot allt jävla skit mera så ge fan i det. Jag har hellt och hållet blivit en ny person som ska glöma de gamla och de dåliga. De som sögs om mig är int sant. Kom till mig direkt och int sprid jävla idiotska dumheter om mig. Nu får säga vad ni vill om mig med jag skriver de här för jag känner så att jag vill bli en ny person o bara glöma de gamla... Jag har gjort mkt dumt under åren som jag ångrar men, nu kan jag int säga mera en de allt som jag gjorde för att klara dagarna då så kommer ja int klara av mera... Jag vill int bråka med dom jag gör nu

Av Evita - 10 maj 2013 22:14

Fyfan vilken kväll med trevliga vänner. Snart tänker jag ta natt... ;)

Av Evita - 10 maj 2013 17:35

Har köpt sjukt mkt och skaffat lös naglar. :) Har grön färg i håret. Fyra linnen och två leggjeans. Köpt mkt godiiiiiiis!!!!!!!! Fyfan kan göra om hela dagen. :) Snart drar jag och hon till Finland och är med min kille och nåvra till. Älskar dig JACK!!! Kix ;)

Av Evita - 2 maj 2013 08:56

   

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

vad gör du helst på sommarlovet?
 badar
 simmar
 solar
 rider
 simmar och badar med hästar
 hästar
 andra saker

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards