Alla inlägg under juli 2012

Av Evita - 15 juli 2012 23:54

  1. So

Av Evita - 12 juli 2012 00:58

Fick just datorn så jag sitter och pratar med två kompisar å det är int så kul att veta men jaja...

Av Evita - 11 juli 2012 13:07

Jag har tänkt skriva om kix/Kikka/FredrikaMin syrra börja GHS så då bläv hon vän med Nicka/Annica å då kom kikka på köpet Jag minsen när vi träffades första gången för det hade vart en jätte jobbig dag på köpet.Kommer aldrig glömma den dagen.Kix är en tjej som har hjärtat på rätta stället, hon är snäll, roligt, tokig, söt,bäst å vakrast å hon är min vän och hon är underbar!!!! Finns Alltid där om du behöver mig gmn!! <3 Man kan prata med dig om allt å du orkar lyssns på en å det betyder jätte mkt för mig å det vet du kanske. INGEN KAN SLÅ VÅR VÄNSKAP!!!!!!!!Samma intressen är: Rida Fotografera med en Nikon D 3100, kompisar, hästar,saknar varandra!!!!! Jag länktar till du kommer till oss igen eller att vi gör om lördagen. Vad kul vi hade många fina bilder bläv det ju!!!Länktar tills vi få vara med varandra igen saknar det jätte mkt fast vi med varandra i lördags känns som det evigheter sen sist.YNu ska jag upp till bynJag börjar gråta för det är så fint!!! Kix hoppas du gillar den skriv en kommentar gärna så vet jag att du har läst den

Av Evita - 10 juli 2012 17:44

Tjena tjena Kika här

Jag e 15år och bor i vårdö, mina vänner skulle kunna beskriva mig som totally outgoing...jag använder mycket engelska uttryck när jag skriver för att jag int kommer på bra formuleringar på svenska

Jag älskar Ulrik Munther, One Direction, GMX, Justin Bieber, Mitchel och Clinton cave, Andre Zuniga och sen gillar jag enstaka låtar av många andra artister med men dom jag räknade upp nu e mina favoriter

Jag pratar mycket och har lättare att prata med killar eftersom jag gått i en liten skola där halva skoltiden var i klasser med enbart killar.



Jag lärde känna Evita nångång i höstas och hon e en av mina bästa vänner 

Eve är en underbar vän som alltid ställer upp och man kan verkligen lita på henne till 100% <3




titta gärna in på min blogg och lämna en kommentar--->http://flupsy.blogg.se

 där finns lite mer bilder från i lördags






tänkt slänga in en bild men internet bråkar så dehär va allt för mig






Av Evita - 10 juli 2012 12:53

Nu drar jag och är med Wilma och Max om dom nu har öppet. :) För jag glömde en ska där i fredgas som jag vill ha tbx.

Av Evita - 10 juli 2012 12:08

Nu kommer det att komma bilder från min kompis kmarea och kolla hennes blogg!! kommer att länka hennes blogg  http://flupsy.blogg.se/

om ni vill kan länka nere sen. 

komentera jätte gärna!!

                                                  


Nu kommer den bästa bilden!!!

 

Älskar den här bilden!!! 

jag fotta alla dom är bilderna som är efter             J              Han bitboxa?? Stavar man så?


//Evita

 min kompis ska göra ett inlägg på min blogg idag 

Av Evita - 10 juli 2012 11:27

Som ni nu ser så tänker jag lägga in bilder på bloggen när jag är på datorn och sen kommer det att komma andra bilder i ett anat in lägg. som jag ska göra idag... Hoppas ni gillar bilderna 

 Jag        jag     jag    fotograf Jag

                Fotograf Jag


      Mina bröder kan göra           Lucas                      Jag 

           en störe bild.


           Papppas kalas 

 

                               

  Lucas

 

 

  Lucia i skolan


 simning med pappa (fotograf pappa)


   kolla i vattenfallet ser ni något där kommentera  

Av Evita - 8 juli 2012 19:00

 

Annica                                     Jag               André                           
                      Abby


Jag var jätte glad igrå för jag fick en kram av han!!!! Ska se om jag får en bild av han.

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

vad gör du helst på sommarlovet?
 badar
 simmar
 solar
 rider
 simmar och badar med hästar
 hästar
 andra saker

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3 4 5 6
7
8
9
10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards